Cásate conmigo II


Hace unas semanas escribí un post pidiendo propuestas de blogs que os gustaría que se hermanaran, que sus autores se leyeran, que se descubrieran porque habitan un universo común. Tuve respuestas, y decidí celebrarlo con un encuentro.

Ayer por la tarde Melahel y yo sudamos extendiendo una pesada alfombra roja en la acera frente al teatro principal de Blogville (copyright de Violette). Dispusimos el photo call en el vestíbulo (con un único logo patrocinador: HFC - Harén Fútbol Club). Organizamos el front row, esa primera fila del teatro en la que se sentaría la gente que escribe, pero que no iba a desfilar por la alfombra porque nadie los ha elegido (y eso me apena). El ángel y yo cuidamos los freebies (pequeños detalles en forma de botellita de cava y canapés) para ellos, en compensación. Hace días mandamos un dosier de prensa a los medios especializados, y los plumillas y los fotógrafos llegaron con mucha antelación al pool, exigiendo tentempiés, mientras Melahel y yo fumábamos exhaustos, escondidos en el kissing room.

A las nueve en punto de la noche apareció la primera limusina. Descendieron del brazo Mirielle y Martí. Ella con vestido de terciopelo rojo de Carolina Herrera. Él con traje oscuro de Jil Sander. Los flashes contrajeron sus retinas frente al photo call. Esa era mi propuesta de pareja bloguera.

Para Rita, vestida de Aghata Ruiz de la Prada, la pareja éramos Emily y yo. Ella desfiló con un un vestido en degradé de Karl Lagerfeld para Chanel, y yo ataviado de rebajas. Como Emily y yo teníamos nominaciones para emparejarnos con distintos autores de blogs corrimos tras el photo call, como en las películas de indios, para aparecer de nuevo en escena agarrados a otros brazos.

Para Emily, las parejas eran ella con MK o con Rita. Desfilaron las tres por la alfombra roja. Emily continuaba de Chanel. Y ellas lucían el mismo modelo de Ágatha Ruiz de la Prada, un vestido blanco volante sin mangas, con efecto nido de abejas. Se observaban de reojo con un supuesto rencor por esa coincidencia, mientras los chicos de la prensa las inmortalizaban con sus cámaras.

Violette, que llevaba un wrap dress rojo intenso de Diane Von Furstenberg, declaraba en matrimonio los blogs de Arare y el Veí de Dalt. Ella lucía un vestido negro con escote bañera y flor roja de Yves Saint Laurent. Y él un trajecito de hace unas temporadas de Moschino. Después corrió como un indio porque debía aparecer de nuevo frente al photo call.

El Veí de Dalt me propuso como pareja de baile. Paseamos juntos del bracito unos instantes sobre la alfombra roja, con una sonrisa hipócrita. Pero cuando se fundió el último flash nos soltamos inmediatamente para darnos la espalda. Continuaba con su traje demodé de Moschino, y yo iba como podía.

Menta Fresca, con vestido de muselina beige de Yves Saint Laurent, quería ver desfilar a Diana con Striper. Ella inició su paso por la alfombra con un traje turquesa de Galiano, con mangas tres cuartos. Y él iba de Miu Miu.

Xurri desfiló conmigo, un poquito al menos. Ella se decantó por un diseño de Bottega Veneta gris piedra, con finos pétalos en tres dimensiones.

Para Khalina, que mostraba un vestido de noche negro y rosa de tercipopelo y satén de Yves Saint Laurent, la pareja ideal (que aparecía ahora sobre la alfombra) eran Estrip y Lena. Ella con un vestido negro estilo años ochenta de Balenciaga. Y él uniformado de Oscar de la Renta.

MK (permanecía vestida de Ruiz de la Prada, con el nido de abejas intacto) quiso hacerme desfilar de nuevo con Emily. Salimos de nuestro escondite tras el photo call y pisamos de nuevo la pasarela.

Joana, con un vestido de tartán estampado en gasa de D&G, ofreció dos propuestas de parejas que descendían ahora de las correspondientes limusinas: Puso los pies en la calzada Iruna seguida por Xexu. Ella llevaba un vestido babydoll de Miu Miu. Y él un traje de Bally.

La segunda propuesta de Joana era Tondo Rotondo y Zel. La chica paseó un vestido tipo blusón de Preen con cuadros estilo cowboy. Y él un impecable traje de Cerruti.

Atikus acudió con un modelo de Gianfranco Ferre para elegir su pareja de blogueros. Se decantó por el lateral zurdo y MK. Él vestía de Gucci, y ella con el nido de abejas.

M, vestida con un discreto traje de Yves Saint Laurent, de chaqueta gris con un maxicinturón de cuero, me invitó a aparecer de nuevo en escena para dejarme retratar con ella.

Después del contacto con la prensa entramos al teatro, donde nos aguardaba el público

En el front row estaba Gemma, vestida de cuero negro por Marc Jacobs. Be, con vestido morado de Erden. Ilse con un estupendo little black dress de Balmain. Ôscar con traje de Burberry. Sumpta con vestido de cuadros mods grises, blancos y morados de Just Cavalli. Silenci estaba enfundada en un vestido negro con cintura lila de Narciso Rodríguez. Katrin siempre es elegante. Esta noche con una falda roja y una camisa morada de cuadros de Tommy Hilfiger. Anna, con un modelo verde sin mangas de Bottega Veneta y guantes cortos de piel del mismo color. Albanta, vestida de Oscar de la Renta, estilo años veinte. Thaís, con falda verde claro y chaqueta negra del brasileño Alexandre Herchcovitch. Nimue con una pieza champán de gasa de Dolce & Gabbana con chaleco de pelo (ideal para ir en zepe). Alatrencada con un vestido gris piedra estampado con flores abstractas de Dolce & Gabbana. The Silver Blue Sea, con uniforme de aires folk de Gucci. La Rateta Miquey con vestido años 20 de Lanvin. Helena con un magnífico modelo fucsia en forma de A de Galiano. Bárbara con un vestido estampado urban chic de Diane Von Furstenberg. Edelia con un diseño estilo sixties de Dior. Somiant la lluna, discreta en su asiento, con vestido de aires folk de Gucci. Y Fra Miquel con sotana. Todos permanecían expectantes en sus asientos, porque el Veí de Dalt y yo les prometimos un fin de fiesta entretenido.

Nos cambiamos de ropa para subir al escenario. Él prefería mantenerse enfundado en su traje de Moschino, pero le obligué a ponerse una camisa azul claro, estilo José Antonio Camacho, con manchas en las axilas. Yo lucía un práctico chandal, estilo Luis Aragonés, con el escudo de la selección española. Impartimos conjuntamente una charla corta y amena, de apenas un par de horas: "La importancia del juego de bandas en el fútbol moderno". Nadie se largó en los primeros diez minutos.

PD: Ha quedado un post algo pijo. Pero todos tenemos derecho a sentirnos especiales al menos una vez en la vida. Y más en Navidades. Y esas ropas alquiladas nos caen bien, qué carajo.

PD2: Que tingueu unes molt bones festes de Nadal (Ilse, lo escribo en catalán para que no te enteres de mi deseo).

35 comentarios:

    No has comentat que la sotana me la va confeccionar Gonzalo Comella. Va ser una petició meva per a la ocasió. La perilla i la "coronilla" me les va arreglar en Lluís Llongueres, el conec de anys enrere, de quan era adolescent. Havia treballat per a ell (no és broma).
    Per lo demés va ser una vetllada meravellosa.

    Bon Nadal i Feliç any nou

     

    Em va costar molt decidir-me pel cuir, però és tan adaptable... Vaig encertar en l'elecció, perquè quin final de festa!!!! Uauuuuuuuuu

    Bon Nadal!!

     

    Caram, quanta elegància! Penjaràs les fotos??

    Ha estat una festa molt emocionant. Bon Nadal!

     

    Me quedé con las ganas de explicar mi experiéncia en "Cásate conmigo"... culpable: la falta de tiempo
    Me gustó mucho la idea y me sigue gustando el "charme" tu blog.

    Por cierto, fué una fiesta encantadora, como todas las que organizas.

    Un beso y feliz Navidad

     

    ....IIIIIii unaaa m...!!!.
    Jo no em poso un vestit de niu d´abella blanc de l´Agata Ruiz de la Prada ni borratxa...puajjj,puajjj!
    Ja m´estás canviant ara mateix l´atretzzo .
    O surto despullada!!.
    Et dono pistes no vull rés que es posés l´Ivanna Trump i rés que no es posés la Kate Blanchett.
    I recorda respecte als colors i les mides que a la vida real soc pastada a la Halle Berry .
    Ah! i al Lateral Zurdo , que no tinc el gust de coneixer encara , m´el poses clavadet al Daniel Day Lewis...OK!??

     

    Encara que he d´admetre , per altre part, que mai , pero mai a la vida hagués dit que estiguessis tan posat en la matèria...Qué Santa Llucia , patrona dels i les modistes et protegeixi la vista !!

     

    Paseante, de quan t'acompanya el Melahel aquest que tens àngel. Et felicito. MK s'ha enfadat pel vestit. Va MK, que estaves molt guapeta, tu i la Rita amb el mateix vestidet, jaja. Jo anava de Chanel, of course. El vestit vermell de Valentino el tinc alquilat per Cap d'Any.
    La nit va ser memorable. Anaves ben guapo, ara, que et xàndal et queda que ni pintat.
    I la xerrada final...No tinc paraules. Li diré a mon pare que em pose en forma. M'ha dit que em deixa les botes de futbol de quan ell jugava. Amb els tacos com deu mana. No sigui cosa que em lesioni els lligaments del genoll i m'hagi d'operar el doctor Cugat ;-)

    Bon Nadal, Paseante.

     

    Ah! Una cosa. Tu i jo vam sortir dues vegades a la desfilada? Això vol dir que estic "enchufada" i sortiré de titular i tindràs a l'Ilse calentant banqueta? :P

     

    quín post tan bonic, paseante. i que guarnits i mudats ens has deixat a tots. molt bon nadal!!!

     

    Ooooh! Paseante...Catifa roja i vestits d'etiqueta!
    Quant de glamour i quin estilàs!
    estaves wapo wapo!
    Uisss quantes parelles que han sortit! M'encanta!
    BON NADAL i bon caga tió! ;)

     

    Fra Miquel, ja m'ho va semblar que la sotana era de disseny :-) Bones festes.

    Gemma, estaves llampant amb aquell vestit de cuir negre. Bon Nadal.

    Khalina, les fotos per email :-) Bon Nadal.

    Rateta, m'hagués agradat rebre la teva parella. Una altra vegada serà. Bon Nadal.

    MK, al proper post sortiràs vestida com la Kate Blanchett. I a veure si passes per ca'l Lateral Zurdo, que es tracta d'això. Bon Nadal Halle.

    Emily, res de "enchufe". A lluitar el lloc de davantera centre amb l'Ilse. Espero que estiguis ben maca per Cap d'Any vestida de Valentino. Bones festes.

    Òscar, moltes gràcies. Que tinguis un bon Nadal.

    Moltes gràcies Joana. Estàvem tots prou presentables. Bones festes.

     

    M'has fet plorar de riure, amb el vestidet de Cavalli (i les sabates de taló de Prada...)...

    Bon Nadal (i feliç any nou...)

     

    M'has vestit molt guapa (llevaba un wrap dress rojo intenso de Diane Von Furstenberg)... i n'estic encantada... però recordes com et vaig declarar el meu amor? i NI UNA passejada amb tu!!! Oooh... ja està bé, Paseante... ja està bé...
    :(

     

    Ual-laaaaaaaa que bé m'ho vaig passar, jo, tota mudada, amb el veí de dalt, que anava de "fondo de armario", jejeje...

    Un post mquíssim, company!

    Molt Bon Nadal i que els déus et conservin aquesta imaginació que tens!!!

    petonet...

     

    No ploris Sumpta, que vé Nadal i tindràs una feinada amb els convidats :-) Bones festes.

    Violette, estaves massa elegant. I amb el meu vestit de rebaixes hauria quedat malament al teu costat. Moltes gràcies per participar en aquesta historieta, i que tinguis un bon Nadal amb la princeseta rasta.

    Montse-Arare, moltes gràcies. I em sap greu que et toqués de parella el Veí. Mira que hi ha homes al món. Un petonet, i molt bones festes amb el Martinet & Co.

     

    Quina sorpresa, paseante!

    Sempre he pensat que tens cops amagats, però aquest reconec que no me l'esperava... Quin domini de l'estilisme, nano!! :-)

    Pel que fa a mi, no em veig vestida de l'Ágata Ruiz de la Prada, però reconec que una mica nena sí que em sento i suposo que ho has captat i així ho has il·lustrat. Bona psicologia la teva també!

    Les parelles, atès que són virtuals, ja m'estan bé. Ja saps que sempre he pensat que l'Emily, l'MK i jo juntes seríem la bomba! hehehehe Però que quedi clar que a mi M'AGRADEN ELS SENYORS EH EH EH!!! (Per si algun senyor ens llegeix...)

    Un post genial, et felicito! Ets ets... aisssss no t'ho dic que t'ho creuràs encara... hahahaha
    O sí... bé, m'encantes, paseante, i encara molt més com escrius!

    Rep els meus millors desitjos, maco, tu i la gent que estimes!
    Molts petonets! :p

     

    d'això... bon Nadal, Paseante!!

     

    Espanyolista Paseador (ni a Paseante arribes; què dic! ni a "pasante" de vetes-i-fils!)
    Veig que et vas passar tres setmanes senceres passejant (vull dir, divagant) bloc de notes en mà pels msotradors del centre comercial de Granvia-2 (no crec que t'atmetessin a L'Illa); per tal de memoritzar marques de roba i fer-nos creure que estàs à la page...No m'enganyes xaval! No saps distingir un Moshino d'un Toni Miró (que és el que jo duia, com el Guardiola: tots els entrenadors guapos tenim bon gust). En fi, que el passeig amb l'Arare va ser un plaer. Amb ella i amb tota la resta; que mentres tu anaves a fer els canapès vaig tenir temps de platicar i seduir-les a totes. Va ser bonic veure com la meva estrella brillava al teu costat. Al final, to i que em donessis l'esquena, es va fer justícia.

    I com que sóc de bona pasta i gens vanitós, i no em vull aprofitar dels ridículs aliens, et desitjo també unes bones festes de Nadal i un millor i més centrat 2009; que veig que comences a desvariejar (tranquil. són coses de l'edat). Realment tens un Hrem Futbol Club que no et mereixes... (o potser una mica i a estones). Àpoali; cuida't i vigila l línia!

     

    Torno perquè el Veí m'ha dit que et consolés perquè deuries estar trist... Serà galifardeu!!! Ni cas, Paseante, a mi em vas deixar boca badada, bouche bée!! Jo sí que sé que ets exquisit i delicat com pocs... I tant que et mereixes el teu H.F.C.! Som un dream team de somni!!
    I tu Veí (perquè sé que passaràs per aquí a cotillejar), torna al teu cau i amaga't o passo a fer-te una colleja de profe de francès enfadada!!
    Sou com nens...

     

    Aires folk de Gucci? jajajaja Molt bon nadal i que el 2009 sigui excel·lent, Paseante. Sempre és un plaer venir a ca teva i fer un vol relaxat i serè mentre un somriure s'escapa. Petonets en blau!

     

    Quant glamour! Bon Nadal Paseante! He estat a Bcn un dia de permís... Poca cosa per una fan nadalenca com jo.

     

    Paso de ti porque ya no me mandas christmas reciclados. Ni felicitación de cumpleaños ni Christmas. ¿Qué será lo siguiente? ¿Qué me plantes en Barcelona cuando vaya al Primavera? No, querido, desde este momento, Tú y yo hemos roto.

    A partir de ahora, habla con mis abogados. ¡Ah, y la música que te la recomienden los de los 40 principales! :p

     

    Paseante, mal... yo qué te he hecho para que me imagines vestida de Bottega Veneta? como si fuera una secretaria de dirección morbosa, todo el día tomando notas taquigráficas y mordiendo el lápiz a punto de quitarme las gafas y deshacerme el moño para lanzarme deseperada sobre mi jefe? dioooossss, que poco aciertas!!
    Si tuviera que vestirme para desfilar contigo del brazo - solo es poquito que graciosamente me concedes (nótese el tonillo algo irritado de orgullo herido) - lo haría con algo amable. Mi primera intención sería intentar que me dejáseis pasear con unos vaqueros y una blusa blanca ibicenca. Pero si me sacasen de allí a empellones los seguratas, por aquello de que es imprescindible ir de gala, desfilaría con un vestido de color uniforme e intenso (púrpura, o turquesa, o blanco, quizás un rojo) de diseño austero, y seguramente de H&M, Zara o del mercadillo (si tuviera sponsor tal vez me atrevería a llevar algo de Sybilla, Armani o Valentino).

    Pero en fin, no pasa nada - es mejor para los dos ver que me ves como a Bea la fea. Está bien, lo tendré que asumir - no hay problema. Feliz navidad.

    (Veí, queda sitio en tu equipo?)

     

    Mi querido paseante,

    Fue una velada deliciosa, gracias por contar con nosotros para ello y por permitirnos gozar del glamour que una noche así merecía.

    Un gusto caminar de tu brazo hacia el photocall y oir tus historias en el backstage que eclipsaban la presencia de cierto vecino pretencioso al que mi amigo, el señor Antoni Miró, no se dignaría a vestir. XD

    Molts petons i bones festes, ja passades, també per a tots vosaltres.

    M

     

    Passava per desitjar-te bones festes!
    (però aniré amb compte que amb el que m'ha costat divorciar-me no vull que em tornin a fer casar)
    (un somriure)

     

    Vaja! sóc el primer en trepitjar l'alfombra i gairebé l'últim en arribar al post...

    Gràcies pel toc de glamour, que sempre va bé. Una festa magnífica, ah! i el vestit de lloguer no el torno, qu em queda de conya ;-)

    Bones festes, paseante!

     

    Mare de Déu!!! Quant de glamour!!! I quina festa, va estar fantàstica, a veure quan repetim... Molt bones festes paseante! :¬)

     

    Rita, moltes gràcies. Vaig treballar uns anys a la modisteria La Elegancia. Tinc experiència. Ara en sèrio, he tret tots aquests modelets del Google. I sort amb els nois (els senyors els deixem per d'aquí a vint anys a l'Imperator).

    D'això, Bon Nadal Violette.

    Veí, fots unes paragrafades tremendes, tot plegat per posar-m'ho a güevo. Moshino deu ser com crides el teu gat. El dissenyador es diu Moschino. Salut.

    Violette, com era allò del mejor desprecio es no hacer aprecio, o alguna cosa aixi. Moltes gràcies maca. Tot i que aquest Veí em fa la sensació que només ho diu per provocar, que en el fons es mor de ganes de ser un dels nosaltres.

    Gràcies Silver, un petonet blau. També és un plaer passar per casa teva.

    Alatrencada, m'alegra aquesta visita light al Mediterrani. Et trobo a faltar. Quan estiguis cansada d'ell, el deixes a cuidar els colomets, fas una pausa i ens trobem a la primavera. O al revés, et quedes tu a cuidar els coloms i vé ell, que també és bona gent. Encara falta per al bon temps. Una abraçada per a tots dos.

    Ilse, los abogados dicen que tu piso será mío (aporto testigos de convivencia matrimonial -pagados, obviamente). Si me sigues pasando canciones, me lo pienso mejor. Un besín tontita, y gracias por el comment. Y escribe en tu blog, joder. Que te pasas el día tocándote el estómago, y cobrando ese sueldo indecente de la tele por no hacer nada.

    Xuri, creo que vas a mercadillos o a H&M o a Zara. Aunque seguramente tu poder adquisitivo te conduciría a tiendas de otras partes de Barcelona. Modesta? Más que modesta, creo que digna.

    Gràcies estimada M. El Veí es vestirà a les rebaixes del "Novedades Lolita".

    Bones festes Mar, passaré per casa teva. Gràcies per entrar. (Un somriure). Avui m'han parlat de tu i m'han dit que escrius molt bé.

    Martí, casa meva és casa teva. No et disculpis per entrar o no entrar. I no tornis el vestit. Ja te'l reclamaran. Bones festes maco.

    Anna. Bones Festes. I el glamour el fa la gent genial com ara tu. Un petonet. Entraré a casa teva a veure com va anar el Nadal amb ells, els petits que ja no ho són tant.

     

    uau!! quina cerimònia més xulaaaaaaaaaaaaa!!!!! estic al·lucinant amb el teu domini del món de la moda, eh!!! (encara que jo no em posaria mai res amb pel, jijiji... :PP)

     

    quan menys ho esperes resulta que surgeixen moments com aquest, irrepetibles. I la teva forma d'explicar-ho, impressionant. No recordava ja que habies fet aquesta proposta. M'has encertat de ple el vestit. Gràcies per aquesta estona tant agradable.

     

    La verdad es que me has puesto super elegante, desde luego la descripción de los trajes y vestidos es alucinantes, cualquiera diría que se trataba de la entrega de los oscars o los grammy jeje!!

    vaya nivel!!


    Bueno como ya estamos mas cerca del fin de año pues eso Feliç año 2009

     

    Nimue, no tinc cap domini del món de la moda. Google. I la jaqueta de pel deu abrigar quan viatges amb el Zepe.

    Menta, moltes gràcies a tu per aquest comentari. Un petonet.

    Atikus, no vamos a ser menos nosotros que los de Hollywood. Feliz año nuevo.

     

    oye, estaba tan indignada por estos desplantes tuyos que no me he dado cuenta de que me has plantado un Balmain. ¿Un Balmain? Pero tú quién te crees que soy, Pitita Ridruejo en una alucinación mariana? A mí me pones un Gaultier lo más antiguo, o una Vivienne Westwood, que es mamarracha a tope, un Marc Jacobs, que tiene de musa a Vicky Beckham, o un Víktor and Rolf, que le gustan a Rufus Wainwright. Ah, y de zapatitos unos Louboutin. Y aunque sea de noche, apúntame un tocadito a lo Phillip Treacey. Ahora sí, vestida para matar!!

     

    Al final te voy a domesticar Ilse :-) Tienes aires de petarda, pero vas a acabar de Balmain. Te lo digo yo.

     

    Déu n'hi do quina feinada! Enhorabona!
    Mm...quantes "edelies" hi ha per aquí?!